خرید عینک پلیس مدل 8417
نوشته شده توسط : mohammad

عینک پلیس مدل 8417


خرید عینک پلیس مدل 8417


دسته زیور آلات زیردسته متفرقه

عینک فوق العاده جدید با طراحی مدرن طراحی فوق العاده برای سال 2011جذابیت و زیبایی حق شماست فقط چند قدم با جذابیت فاصله دارید از اولین کسانی باشید که این عینک را امتحان میکنند...عینک یک تکه می باشد و لوگوی پلیس بر روی دسته عینک هک شده است S8417 یکی از جدید ترین مدل های عرضه شده کمپانی Police است


عینک آفتابی برای جلوگیری ازصدمه دیدن چشم هاست نه برای اینکه روی سر و زیر چانه قرار بگیرد. لیغات متعدد شرکت های معروف عینک سازی که از حضور بازیگران و ورزشکاران معروف برای پوسترهای تبلیغاتی خود استفاده می کنند بی تردید در گسترش مصرف این نوع عینک ها نقش عمده ای دارد.


به هر حال این واقعیت غیرقابل انکار است که بیش از ۸۰ درصد افرادی که عینک آفتابی می خرند نه به قصد حفاظت چشم از آفتاب که به قصد پیروی از مد، عینک انتخاب می کنند و استفاده از عینک های نامناسب و غیراستاندارد می تواند عوارض بسیار بدی برای چشم به همراه داشته باشد.


عینک Police را حتما می شناسید! این مارک یکی از معروفترین های بازار عینک های آفتابی در دنیا است و بسیار پر طرفدار است. عینکی که در عکس مشاهده میکنید یکی از جدید ترین مدل های عرضه شده کمپانی Police است طراحی این عینک به صورت یک تکه و فرم آن استیل می باشد.


عینک مذکور به دلیل طراحی بسیار زیبا و مدرن توانسته است محبوبیت بسیاری در بین اقشار مختلف بدست بیاورد..لنزهای این عینک دارای استاندارد UV400 جهت محافظت از اشعه ماوراء بنفش است. این عینک قابل استفاده برای آقایان و خانمها می باشد.

فروشنده: سبدک

قیمت: 21,900 تومان

درصد :35

خرید عینک پلیس مدل 8417



خرید کتاب پی دی اف راهنمای کامل بیماری ایدز
خرید معرفی اصطلاحات و سخت افزارهای تلفن همراه
خرید اسکلت فلزی - آشنایی و آموزش به صورت پی دی اف
خرید 5/183- معماری داخلی 2 - اتاق خواب




:: برچسب‌ها: خرید , عینک , پلیس , مدل ,
:: بازدید از این مطلب : 246
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : شنبه 15 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: